معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری

« ازعلاقمندان به سرمایه گذاری در 66 منطقه نمونه گردشگری فارس دعوت بعمل می آید   »

  معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری فارس با اعلام این خبر گفت : این اداره کل در راستای تحقق بخشیدن به مصوبات سفر هیأت دولت به استان مبنی بر احداث مناطق نمونه 84 گانه گردشگری در استان فارس هم اکنون 66 منطقه نمونه گردشگری  را که مورد مطالعه و تهیه بسته های سرمایه گذاری قرارگرفته جهت سرمایه گذاری به فرا خوان عمومی گذاشته است .

     

ادامه مطلب ...

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی فارس

«متهمین پرونده اشیاء بدل تاریخی به پرداخت جزای نقدی و حبس محکوم می گردند   »

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی فارس در تشریح خبر فوق گفت : این یگان با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس مبارزه با مواد مخدر ف 01010 فارس طی عملیات جداگانه در شهر شیراز موفق به کشف 84 قطعه شئ گردیدند که از این تعداد اشیاء 45 قطعه بدل و فاقد ارزش تاریخی و تعداد 39 قطعه دارای ارزش تاریخی تشخیص داده شد.

ادامه مطلب ...

همزمان با هفته جهانگردی و روز جهانی پاک سازی کوهستان برگزار می ش

«طرح پاک سازی آبشار مارگون    »

   روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس از اجرای طرح پاک سازی آبشار مارگون به مناسبت روز جهانی پاکسازی کوهستان ( 26 سپتامبر ) و همزمان با هفته جهانگردی خبرداد.

ادامه مطلب ...

معاون صنایع دستی فارس خبرداد

«بیش از 2320 هنرجو درکلاس های رایگان صنایع دستی شرکت کرده اند   »

  معاون  صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس با اعلام خبر فوق گفت : این معاونت به منظور حفظ ، احیاء وترویج رشته های صنایع دستی و رشته هایی که در حال منسوخ شدن می باشند در سال جاری اقدام به برگزاری کلاسهای رایگان صنایع دستی نموده است .

ادامه مطلب ...

با اجرای طرح های جدید ساماندهی

«آرامگاه شیخ اجل سعدی جلوه ای نو می یابد   »

 مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس با اعلام این خبر گفت :  عملیات ساماندهی مجموعه تاریخی فرهنگی آرامگاه سعدی از اواسط تیرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

ادامه مطلب ...

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری

«پیشرفت50 درصدی احداث مجتمع، خدماتی رفاهی در محور جهرم لار   »

  معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس از پیشرفت 50 درصدی احداث یک مجتمع خدماتی رفاهی در محور جهرم لار خبرداد.

ادامه مطلب ...

برگزاری دوره های آموزشی تکمیلی صنایع دستی خرم بید در 10 رشته

 به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس در نیمه اول سال جاری دوره ها و کلاس های مختلف آموزشی در رشته های مختلف صنایع دستی در ده رشته به بیش از 300 هنرجو آموزش داده می شود. 

ادامه مطلب ...

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی در کازرون

اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کازرون با همکاری اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی کازرون و آموزشگاه آریوبرزن اقدام به برگزاری  نمایشگاه تابستانه صنایع دستی و هنرهای سنتی می کند.

ادامه مطلب ...

به مناسبت هشتادمین سالروز ثبت ملی شهر تاریخی بیشاپور:

بیست چهارم شهریور ماه بازدید از مجموعه تاریخی بیشاپور رایگان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس  روز پنج شنبه مورخ بیست وچهارم شهریور ماه سال جاری به مناسبت هشتادمین سالروز ثبت ملی شهر تاریخی بیشاپور بازدید از این مجموعه برای عموم مردم آزاد است.

ادامه مطلب ...

پیشرفت 60 درصدی مرمت بقعه شیخ یوسف سروستانی و مقبره بیضاوی »

 معاون میراث فرهنگی فارس از پیشرفت 60 درصدی عملیات مرمت بقعه شیخ یوسف سروستانی و بیضاوی در شهرستان سروستان خبرداد.

ادامه مطلب ...