معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری

«پیشرفت50 درصدی احداث مجتمع، خدماتی رفاهی در محور جهرم لار   »

  معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس از پیشرفت 50 درصدی احداث یک مجتمع خدماتی رفاهی در محور جهرم لار خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس صغری رنجبر گفت : این مجتمع در زمینی به وسعت 5/1 هکتار در کیلومتر 90 جاده جهرم به لار با میزان سرمایه گذاری 1500 میلیون ریال در دست ساخت می باشد. وی بابیان اینکه این مجتمع شامل رستوران ، 6 دهنه مغازه تجاری ، سرویس بهداشتی ، نماز خانه وپمپ بنزین می باشد افزود : مجتمع رفاهی خدماتی مذکور توسط بخش خصوصی و با حمایت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان و شرکت توسعه گردشگری فارس در دست احداث است که ایجاد مسیر ورود و خروج و نیز آبرسانی به مجتمع با اختصاص اعتبار بیش از 1900 میلیون ریال توسط  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان صورت گرفته و همچنین احداث یک باب سرویس بهداشتی 6 چشمه توسط شرکت توسعه گردشگری استان انجام که عملیات ساخت آن به اتمام رسیده و آماده بهره برداری می باشد .

رنجبر با اشاره به پیشرفت مناسب احداث این مجتمع افزود : آورده سرمایه گذار حدود 4000 میلیون ریال بوده و هم اکنون اختصاص بیش از 6000 میلیون ریال تسهیلات دولتی به این پروژه به تصویب رسیده که درشرف معرفی به بانک می باشد.

وی در خصوص پیشرفت فیزیکی ساخت این مجتمع خاطر نشان کرد: مخازن جایگاه پمپ بنزین  نصب شده و ومحوطه سازی نیز انجام گرفته و واحدهای تجاری نیز تا 50 درصد ساخته شده اند و همچنین نمازخانه این مجموعه با بیش از 100 متر مربع زیربنا به زودی به بهره برداری می رسد .

وی هدف از ساخت این مجتمع رفاهی ، خدماتی را ایجاد رفاه نسبی برای گردشگران و مسافران این محور دانست و افزود یکی از سیاستگذاری های سازمان به منظور ارائه خدمات مورد نیاز گردشگران و مسافران تشویق و ترغیب سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در این بخش می باشد که در این راستا حمایت و فراهم نمودن زمینه لازم جهت احداث 30 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ازمصوبات دورنخست سفر هیأت دولت به استان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد