پروژه احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور جهرم – لار روبه

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس  مدیر بخش فنی این اداره کل از پیشرفت 85 درصدی احداث یکی از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در کیلومتر 67 محور جهرم به لاردرفارس خبرداد.

بهزاد شاکرنیا گفت : میزان سرمایه گذاری دراین پروژه 15 میلیارد ریال می باشد که مسیر دسترسی به مجتمع توسط این اداره کل با اختصاص اعتباری حدود یک میلیارد و 300 میلیون ریال به اتمام رسیده است و نیز پروژه آبرسانی و برق رسانی به مجتمع با اختصاص اعتباری حدود 800 میلیون ریال توسط این اداره کل در دست اجراست .

وی افزود : این مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی در زمینی به مساحت 14400 متر مربع احداث گردیده که شامل یک رستوران دو طبقه با لژ خانوادگی و عمومی ، پمپ بنزین ، پمپ گازوئیل ، تعمیرگاه های تعویض روغن ، تنظیم موتور ، مکانیکی ، پنچرگیری ، سوپر مارکت ، میوه فروشی ، فست فود و چند مغازه تجاری دیگر می باشد و در جهت رفاه حال گردشگران و مسافران نیز چند مجموعه سرویس بهداشتی و نماز خانه دراین مجتمع احداث شده است .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مراحل ساخت این مجتمع با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است گفت : میزان اعتبار هزینه شده توسط سرمایه گذار تا کنون حدود 7 میلیارد ریال بوده و نیز حدود 5/4 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به این پروژه اختصاص یافته است . وی ابراز امیدواری کرد با به بهره برداری رسیدن این مجتمع رفاهی و خدماتی رفاه نسبی جهت گردشگران و مسافرانی که از این محور به عنوان محور کلیدی شمال به جنوب عبور می کنند ایجاد شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد